


REGULAMIN SKLEPU
§1
Postanowienia ogólne
-
Niniejszy Regulamin określa warunki zawierania umów sprzedaży towarów w sklepie internetowym prowadzonym w domenie almadecor.pl oraz procedurę składania reklamacji dotyczących zakupionych tam towarów.
-
Podstawę prawną niniejszego Regulaminu stanowią w szczególności:
-
ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną;
-
ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta;
-
ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny;
-
rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
-
-
Określenia użyte w niniejszym Regulaminie oznaczają:
-
Sklep – sklep internetowy znajdujący w domenie internetowej almadecor.pl, w ramach którego zawierane są umowy sprzedaży na odległość;
-
Alma Decor Home Design & Gifts Boutique lub Sprzedawca - Alma Maja Dębicka-Adamiec. 27-200 Starachowice ul. Kilińskiego 26,posiadająca nr NIP: 5251290860, REGON: 291077853, będąca właścicielem Sklepu;
-
Klient - podmiot (w tym Konsument), dokonujący zakupów w Sklepie;
-
Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupów w Sklepie w celu niezwiązanym bezpośrednio z prowadzoną przez nią działalnością gospodarczą lub zawodową;
-
Towar lub Towary – rzeczy ruchome które mogą być zakupione przez Klienta w Sklepie;
-
Zamówienie – procedura prowadząca do zawarcia Umowy sprzedaży przy wykorzystaniu udostępnionego na stronach Sklepu formularza zamówienia;
-
Umowa – umowa sprzedaży Towarów, zawarta między Klientem a Alma Decor,
-
Koszyk – formularz elektroniczny, za pośrednictwem którego Klient dokonuje Zamówienia;
-
Rejestracja – utworzenie przez Klienta indywidualnego konta w Sklepie, ułatwiającego składanie Zamówień;
-
Dane – dane Klienta, w tym dane o charakterze osobowym przetwarzane w celu realizacji Zamówienia;
-
Konto – indywidualne konto Klienta utworzone po dokonaniu Rejestracji,
-
Cena – cena jednostkowa Towaru zamieszczona w opisie Towaru, wyrażona w złotych polskich oraz zawierająca podatek od towarów i usług VAT, bez Kosztów dostawy;
-
Koszty dostawy – koszty dostarczenia Towaru, które pokrywa Klient;
-
Płatność – zapłata za Towar nabyty przez Klienta w Sklepie, obejmująca Cenę oraz Koszty dostawy, w sposób wybrany przez Klienta podczas dokonywania Zamówienia;
-
Regulamin – niniejszy regulamin korzystania ze Sklepu,
-
-
Informacje o Towarach w Sklepie, m.in. opisy, ceny stanowią zaproszenie do zawarcia Umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego, na zasadach określonych w Regulaminie i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 kodeksu cywilnego.
-
Korzystanie ze Sklepu odbywa się przy użyciu systemu teleinformatycznego. W tym celu niezbędnym jest posiadania urządzenia z dostępem do sieci Internet oraz przeglądarką internetową.
-
Przed dokonaniem Rejestracji lub złożeniem Zamówienia Klient zobowiązany jest zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu oraz dokumentem określającym zasady przetwarzania danych osobowych Klientów – Polityką Prywatności i dokonać ich akceptacji.
-
Zawartość strony internetowej Sklepu stanowi własność sprzedawcy i jest prawnie chroniona.
-
Regulamin stanowi wzorzec umowy w rozumieniu art. 384 kodeksu cywilnego.
§2
Składanie Zamówień
-
Klienci Sklepu mogą złożyć Zamówienie w Sklepie internetowym korzystając ze swojego Konta Klienta (po rejestracji) lub bez potrzeby rejestracji, wypełniając formularz Zamówienia.
-
Zamówienia mogą być składane przez 24 godziny na dobę, ale ich realizacja następuje w dni robocze (od poniedziałku do piątku).
-
Towary w Sklepie są nowe oraz wolne od wad prawnych. Jeżeli Towar ma wadę, przysługują Państwu uprawnienia z tytułu rękojmi uregulowane w Kodeksie cywilnym, o czym piszemy także niżej.
-
Możemy prowadzić okresowo lub jednorazowo akcje rabatowe i promocyjne wobec wybranych przez nas Klientów lub grupy Klientów. Akcje prowadzone będą według odrębnych zasad, a kiedy będzie to wymagane, na podstawie odpowiedniego regulaminu.
-
W celu złożenia Zamówienia dokonujecie Państwo wyboru Towarów oraz określacie ilość Towarów, formę Płatności i dostawy. Wybrane Towary trafiają do Państwa Koszyka, po przejściu do którego można rozpocząć procedurę składania Zamówienia.
-
Aby zrealizować prawidłowo Państwa Zamówienie i potwierdzić wszystkie elementy zawieranej Umowy, potrzebujemy następujących Danych:
-
imię i nazwisko Klienta,
-
adres dostawy,
-
numer telefonu,
-
adres e-mail.
-
-
Podanie powyższych Danych jest dobrowolne, lecz niezbędne dla realizacji Zamówienia. W razie wątpliwości co do prawdziwości lub poprawności Danych będziemy próbowali się z Państwem skontaktować, w celu weryfikacji Danych.
-
Warunkiem złożenia Zamówienia jest akceptacja Regulaminu oraz Polityki prywatności poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola wyboru.
-
Po zakończeniu procesu składania Zamówienia i wyborze wszystkich parametrów dostawy, w celu wysłania Zamówienia powinni Państwo kliknąć ikonę „Zamawiam i płacę”, co jest równoznaczne z akceptacją obowiązku dokonania zapłaty Ceny oraz Kosztów dostawy za zamówione przez Państwa Towary.
-
Po wysłaniu do nas Zamówienia w sposób wskazany w ust. 9 powyżej, otrzymacie Państwo wiadomość e-mail z potwierdzeniem zawarcia Umowy i przyjęcia Zamówienia do realizacji. Prosimy o kontakt, jeżeli nie otrzymacie Państwo maila z potwierdzeniem zamówienia.
-
Z chwilą otrzymania wiadomości e-mail, o której mowa w ust. 10 powyżej, dochodzi do zawarcia Umowy, w ramach której Alma Decor zobowiązana jest dostarczyć wybrane przez Państwa Towary, a Państwo zobowiązani jesteście do zapłaty Ceny oraz Kosztów dostawy.
-
Płatności mogą być dokonywane za pomocą przelewu internetowego, korzystając z aplikacji szybkich przelewów internetowych albo przy odbiorze Towarów (płatność za pobraniem). Jeżeli nie wybrano płatności za pobraniem, rozpoczniemy realizację Zamówienia po otrzymaniu od Państwa płatności. W takim wypadku prosimy o dokonanie płatności w terminie 24 godzin od momentu otrzymania od nas potwierdzenia zawarcia Umowy, gdyż przez ten czas zarezerwujemy dla Państwa wybrane w Zamówieniu Towary. Więcej informacji o sposobie płatności znajdziesz w § 4 poniżej.
-
Alma Decor może zmienić asortyment Towarów w Sklepie, wycofać niektóre Towary z asortymentu, wprowadzić inne, zmienić Ceny, Koszty dostawy, wprowadzać, odwoływać i zmieniać akcje promocyjne. Nie zmieni to Umowy zawartej przed powyższymi zmianami.
-
Jeżeli zamówione Towary będą niedostępne w Sklepie i nie będziemy w stanie dostarczyć ich we wskazanych terminach realizacji Zamówienia, niezwłocznie zwrócimy Państwu zapłacone: Cenę i Koszty dostawy (jeżeli zostały poniesione).
-
Alma Decor umożliwia także złożenie zamówienia drogą mailową na adres sklep@almadecor.pl lub telefonicznie poprzez konsultanta pod numerem +48 609 706 607. Dla tego typu zamówień obowiązują zapisy niniejszego regulaminu. OPŁATA ZA POŁĄCZENIE ZGODNA Z CENNIKIEM/TARYFĄ OPERATORA.
-
Klient przed złożeniem zamówienia jest informowany o istotnych elementach umowy sprzedaży Towarów, tj. w szczególności o rodzaju, modelu oraz cenie Towaru lub Towarów. Zdjęcia Towarów służą ich prezentacji. Zdjęcia niektórych Towarów mogą nieznacznie odbiegać od zewnętrznego wyglądu Towaru wydawanego Klientowi, które to różnice mogą wynikać m.in. z innych ustawień monitora Klienta, warunków oświetlenia, innych parametrów technicznych komputera. Powyższe zastrzeżenia nie odnoszą się do udostępnionych specyfikacji technicznych oraz oznaczeń marki i modelu danego Towaru.
§3
Konto
-
Sklep udostępnia możliwość utworzenia indywidualnego Konta Klienta, poprzez Rejestrację. Składając Zamówienia przy użyciu swojego Konta Klienta nie musicie Państwo każdorazowo podawać Danych, a także macie możliwość korzystania z innych funkcjonalności Sklepu, wskazanych w pkt 7 poniżej.
-
W celu założenia Konta Klienta należy dokonać Rejestracji, przy użyciu wskazanego na stronie Sklepu elektronicznego formularza rejestracyjnego.
-
Formularz rejestracyjny zawiera pola, których wypełnienie jest dobrowolne, lecz niezbędne dla utworzenia Konta i składania Zamówień za jego pośrednictwem. Powinniście Państwo podać w szczególności następujące dane:
-
imię i nazwisko,
-
adres e-mail,
-
numer telefonu,
-
hasło
-
dane do wysyłki zamówień
-
-
Prosimy o podanie poprawnych, prawdziwych Danych, abyśmy mogli prawidłowo i sprawnie zrealizować składane Zamówienia.
-
Dostęp do Konta zabezpieczony jest wybranym przez Państwa hasłem, które można zmienić korzystając z odpowiedniej funkcjonalności udostępnionej na stronach Konta.
-
Hasło nie powinno być udostępniane osobom trzecim. Nie dotyczy to Klientów będących przedsiębiorcami, którzy udostępniają hasło w ramach struktury organizacyjnej swego przedsiębiorstwa.
-
Posiadanie indywidualnego Konta umożliwi Państwu w szczególności:
-
podgląd statusu realizacji zamówień i historii zakupów
-
brak konieczności wprowadzania swoich danych przy kolejnych zakupach
-
możliwość otrzymania rabatów i kuponów promocyjnych
-
za zakupy możesz zbierać punkty lojalnościowe
-
-
Po przesłaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego otrzymacie Państwo na podany adres e-mail wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Na podany adres e-mail zostaje wysłana wiadomość aktywacyjna. Kliknięcie w link znajdujący się w tym mailu oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności i prowadzi do zawarcia umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną na czas nieoznaczony.
-
Dane mogą być edytowane i poprawiane, poprzez edycję zakładki „Moje konto”: Edycja profilu i edycja adresów. Można także dodać nazwę firmy i NIP klikając w pole edycja adresów.
-
Sprzedawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną ze skutkiem natychmiastowym i usunąć Konto, jeżeli korzystacie Państwo ze Sklepu w sposób sprzeczny z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, postanowieniami Regulaminu, a także z dobrymi obyczajami albo dostarczają Państwo treści o charakterze bezprawnym.
-
Usunięcie Konta nie wpływa na wykonanie Umów zawartych przed usunięciem Konta.
§4
Płatności
-
Płatności mogą być dokonywane przed realizacją Zamówienia (płatność z góry) lub przy jego odbiorze (płatność za pobraniem), w zależności od wybranej przez Państwa metody płatności,
-
W zakresie płatności z góry(przed realizacją Zamówienia) Sprzedawca akceptuje następujące metody Płatności:
-
Przelew na rachunek firmowy Alma Decor – opłata za zamówienie na poniższy rachunek firmowy:
Alma Maja Dębicka-Adamiec ul. Kilińskiego 26 27-200 Starachowice
Numer konta: 51 1090 2590 0000 0001 3693 3785
Prosimy wpisać numer zamówienia jako tytuł przelewu.
W przypadku nieuregulowania wpłaty w terminie 7 dni zamówienie zostaje automatycznie anulowane. -
Szybkie przelewy - Płatność z mBank, Płatność z PKOBP, Płatność z ING, Płatność z Santander, Płatność z PekaoSA, CA przelew online, Płatność z BNP Paribas, Płatność z Millenium, Płatność z Getin, Płatność z Alior, Płatność z Inteligo, Płać z BOŚ Bank, Płacę z City Handlowy, Bank Nowy BFG S.A. (dawniej PBS Bank – przelew 24), Pocztowy24, Toyota Bank Pay Way, Płacę z PLUS BANK, Noble Bank, NestPrzelew, Bank Spółdzielczy w Sztumie, Bank Spółdzielczy Lututów, Bank Spółdzielczy w Toruniu, Krakowski Bank Spółdzielczy, Bank Spółdzielczy Biała Rawska, Bank Spółdzielczy Wieliczka. Operatorem płatności jest BlueMedia S.A.
- Za pomocą kart płatniczych: Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard, MasterCard Electronic. Operatorem płatności jest BlueMedia S.A.
-
-
W zakresie płatności za pobraniem (tylko wysyłka Standard na terenie Polski) – opłata za zamówienie następuje w momencie dostarczenia przesyłki przez kuriera.
-
W przypadku wyboru Płatności w trybie, o którym mowa w ust. 2 pkt b) Klient zostaje automatycznie przekierowany do zewnętrznego serwisu płatności elektronicznych (Tpay lub PayPal) i postępuje zgodnie ze wskazówkami tam zawartymi. Dokonanie płatności przy użyciu zewnętrznego operatora wymaga dokonania rejestracji w wybranym serwisie płatniczym.
-
Dniem dokonania Płatności jest dzień zaksięgowania należności na rachunku bankowym Alma Decor bądź otrzymania potwierdzenia zaakceptowanej płatności od zewnętrznego operatora płatniczego.
-
Płatności za pobraniem (przy odbiorze Zamówienia od firmy kurierskiej) mogą być dokonywane poprzez płatność gotówką dla kuriera dla Zamówień realizowanych przez firmę kurierską.
-
Alma Decor automatycznie wystawia Fakturę VAT dla klientów którzy podają numer NIP przy składaniu zamówienia.
-
Alma Decor akceptuje metody płatności wskazane powyżej. Informacja akceptowanych o metodach płatności znajduje się także na stronie głównej Sklepu.
-
Alma Decor nie pobiera dodatkowych płatności za wybraną przez Ciebie formę płatności ponad koszty ponoszone w tym zakresie przez Alma Decor.
Wszystkie formy płatności spełniają najwyższe standardy bezpieczeństwa Twoich danych.
§5
Dostawa
-
Towar zakupiony w sklepie almadecor.pl dostarczany jest na adres wskazany w Zamówieniu.
-
Dostawa zamówionych Towarów realizowana jest na terenie Unii Europejskiej.
-
W Alma Decor proponujemy następujące opcje dostawy:
-
Dostawa Standard:
-
Dostawa Standard obejmuje wysyłkę towarów na adres wskazany przez Klienta bez opcji dodatkowego rozpakowania i montażu.
-
Dostawa Standard na terenie UE każdorazowo jest wyceniana indywidualnie
-
Dostawa Standard realizowana jest na terenie całej Polski oraz krajów Unii Europejskiej.
-
Dostawa Standard (przesyłka kurierska) na terenie Polski realizowana jest w przypadku płatności zarówno z góry (przed realizacją Zamówienia), jak i za pobraniem (przy odbiorze Zamówienia),
-
Dostawa Gabaryt (przesyłka gabarytowa) na terenie Polski realizowana jest tylko w przypadku płatności z góry (przed realizacją Zamówienia), brak możliwości zapłaty przy odbiorze Zamówienia,
-
Dostawa Gabaryt (przesyłka kurierska lub przesyłka gabarytowa) w pozostałych krajach Unii Europejskiej realizowana jest tylko w przypadku płatności z góry (przed realizacją Zamówienia), brak możliwości zapłaty przy odbiorze Zamówienia.
-
-
-
Zamówiony Towar wysyłany jest w terminie podanym w procesie składania Zamówienia oraz na stronie sklepu w Koszyku zamówienia. Towar wysyłany jest po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie lub po otrzymaniu potwierdzenia wpłaty od naszego partnera rozliczeniowego.
-
W przypadku Towarów, którymi dysponujemy na bieżąco czas doręczenia Towarów nie powinien być dłuższy niż 4 dni robocze liczone od dnia wysyłki.
-
Szczegóły dotyczące realizacji dostawy Towarów otrzymują Państwo w procesie składania Zamówienia w Koszyku, przy wybranym Towarze, a także w karcie „Podsumowanie Zamówienia”.
-
Przy odbiorze przesyłki, po podpisaniu listu przewozowego, prosimy otworzyć paczkę, a następnie bardzo dokładnie sprawdzić, czy zamówiony Towar nie posiada żadnych uszkodzeń mechanicznych. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych w transporcie, należy odmówić przyjęcia paczki oraz spisać z kurierem protokół szkody. O zaistniałym problemie prosimy poinformować obsługę sklepu mailowo (sklep@almadecor.pl) lub telefonicznie (+48 609706607).
-
WAŻNE! W przypadku niedokonania pełnej płatności za Zamówienie w terminie do 7 dni od dnia złożenia Zamówienia, Sprzedawca ma prawo do odstąpienia od Umowy. Informację o odstąpieniu od umowy poprzedzona jest mailowym przypomnieniem do uiszczenia opłaty za Zamówienie pod rygorem anulowania Zamówienia.
§6
Odstąpienie od Umowy
-
Jeżeli zawierają Państwo Umowę jako Konsumenci, przysługuje Państwu prawo do odstąpienia od zawartej Umowy bez podania przyczyny, na zasadach wskazanych poniżej.
-
Termin do odstąpienia od Umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie Towarów lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie Towarów.
-
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od Umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną), przesłanego na adres: Alma Decor Home Design&Gifts Boutique ul. Kilińskiego 26, 27-200 Starachowice/ sklep@almadecor.pl
-
Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od Umowy, który zostanie Państwu dostarczony wraz z Towarem, jednak nie jest to obowiązkowe. Mogą Państwo również wypełnić i przesłać skanem formularz odstąpienia od Umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie pocztą elektroniczną, na następujący adres e-mail: sklep@almadecor.pl. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od Umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).
-
Aby zachować termin do odstąpienia od Umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od Umowy przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy.
-
Towary, co do których następuje odstąpienie od Umowy, należy odesłać na następujący adres pocztowy: ALMA DECOR ul. Kilińskiego 26, 27-200 Starachowice, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo Towar przed upływem terminu 14 dni.
-
Towar zwracany przez Klienta w związku z odstąpieniem od Umowy Sprzedaży należy odesłać w odpowiednim opakowaniu, zabezpieczającym przed uszkodzeniami fizycznymi, na adres ALMA DECOR ul. Kilińskiego 26, 27-200 Starachowice z dopiskiem ”zwrot towaru”. W celu ułatwienia identyfikacji powodu zwrotu Towaru zaleca się dołączyć do przesyłki kopię oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży. Ponadto w celu przyspieszenia procedury zwrotu zaleca się, aby do zwracanego Towaru dołączyć kserokopię dokumentu zakupu (np. kserokopię faktury).
-
Alma Decor nie ponosi kosztów wysyłki towaru od Klienta do siedziby "Sprzedawcy". Koszty zwrotu towaru ponoszone są przez "Kupującego" - zwroty przesłane na koszt "Sprzedawcy" nie będą przyjmowane.
-
W przypadku odstąpienia od Umowy, Alma Decor zwraca Państwu koszt zakupionego towaru oraz koszty dostawy do Klienta najniższe oferowane podczas składania Zamówienia. Zwrot tych kosztów następuje w terminie 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od Umowy nie wcześniej niż przed otrzymaniem przesyłki zwrotnej.
-
Alma Decor nie ponosi kosztów wysyłki towaru od Klienta do siedziby "Sprzedawcy". Koszty zwrotu towaru ponoszone są przez "Kupującego" - zwroty przesłane na koszt "Sprzedawcy" nie będą przyjmowane.
-
Zwrot kosztów związanych z odstąpieniem od Umowy przez Klienta dokonywany jest przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. W PRZYPADKU PŁATNOŚCI ZA POBRANIEM (PRZY ODBIORZE) ZWROT NASTĘPUJE NA NUMER KONTA WSKAZANY PRZEZ KLIENTA. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towarów.
-
Na podstawie art. 38 pkt 3 ustawy o prawach konsumenta, prawo do odstąpienia od Umowy nie przysługuje Państwu, jeżeli dany Towar został wyprodukowany zgodnie z Państwa specyfikacją lub został dostosowany do Państwa zindywidualizowanych potrzeb (np. personalizacja zgodnie z Państwa życzeniem),
-
Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z towaru w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
§7
Reklamacje: zgodność towaru z umową / wady
Jesteśmy zobowiązani dostarczyć towar bez wad. W przypadku braku zgodności towaru z umową Konsumentowi przysługują uprawnienia określone w rozdziale 5a ustawy o prawach konsumenta. Na zasadach tam określonych Konsument może żądać naprawy lub wymiany towaru niezgodnego z umową, bądź złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny towaru albo odstąpić od umowy. Ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową ujawniony w ciągu 2 lat od jego dostarczenia, chyba że dla danego towaru określiliśmy dłuższy termin przydatności do użycia – w takim przypadku obowiązuje ten dłuższy termin. W razie braku zgodności towaru z umową powyższe postanowienia dotyczące Konsumenta stosuje się również do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Reklamacje można składać: za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@almadecor.pl na piśmie na adres: Alma Decor Home Design&Gifts Boutique ul. Kilińskiego 26 27-200 Starachowice. kontakt telefoniczny jest możliwy pod numerem telefonu: +48 609706607. Informacje dotyczące ewentualnej dodatkowej gwarancji i jej szczegółowe warunki są zawsze dołączane do produktu oraz dostępne na stronach informacyjnych sklepu internetowego.
Nasz serwis obsługi klienta jest do Państwa dyspozycji: Pon-pt: 9:00 – 18:00, sobota: 9:00-14:00
WAŻNE! Podczas odbioru zamówienia prosimy o dokładne sprawdzenie czy Towar nie posiada żadnych uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu. Przy odbiorze paczki, po podpisaniu listu przewozowego, prosimy otworzyć paczkę, a następnie bardzo dokładnie sprawdzić, czy zamówiony Towar nie jest uszkodzony. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych w transporcie, należy odmówić przyjęcia paczki oraz spisać z kurierem protokół szkody. O zaistniałym problemie prosimy poinformować Dział Obsługi Klienta (tel. +48 609706607, e-mail: sklep@almadecor.pl).
§8
Postanowienia szczególne związane ze świadczeniem przez Alma Decor usług drogą elektroniczną
-
W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną przez Alma Decor, Regulamin stanowi regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu odpowiednich przepisów prawa.
-
Regulamin może być bez jakichkolwiek ograniczeń pobierany ze strony almadecor.pl jako plik w formacie pdf, zapisywany na nośnikach pamięci oraz wydrukowany w dowolnej ilości egzemplarzy.
-
Rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep są następujące:
-
Zawieranie umów sprzedaży on-line – w zakresie Towarów sprzedawanych w Sklepie,
-
Możliwość śledzenia statusu zamówienia,
-
Możliwość dodawania opinii i komentarzy,
-
Wysyłka newslettera – w razie wyrażenia przez Klienta zgody na otrzymywanie informacji handlowej.
-
-
Warunki świadczenia usług drogą elektroniczną, a w szczególności wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Sklep są następujące
-
połączenie z siecią Internet (o przepustowości minimalnej nie niższej niż 1 Mbits/ 512 kbits, adres stały, publiczny),
-
przeglądarka internetowa umożliwiająca wyświetlanie na ekranie komputera dokumentów hipertekstowych (HTML), typu Firefox, Internet Explorer lub podobna,
-
posiadanie konta poczty elektronicznej.
-
-
Zakazane jest dostarczanie przez Klientów Sklepu treści o charakterze bezprawnym.
-
Tryb postępowania reklamacyjnego dotyczącego usług świadczonych drogą elektroniczną jest następujący:
-
W zakresie wykonania Umów sprzedaży warunki składania reklamacji określa § 7 Regulamin,
-
W zakresie nie dotyczącym wykonania umów sprzedaży usługobiorcy mają prawo składać reklamacje w sprawach dotyczących usług świadczonych drogą elektroniczną przez Alma Decor w sposób opisany poniżej,
-
Reklamacja może zostać wysłana pocztą elektroniczną na adres: sklep@almadecor.pl lub wniesiona pisemnie na adres: Alma Maja Debicka-Adamiec ul. Kilińskiego 26, 27-200 Starachowice
-
Reklamacja powinna zawierać oznaczenie usługobiorcy i wskazanie okoliczności uzasadniających jej złożenie,
-
Dołożymy starań, aby reklamacje były rozpatrywane bez zbędnej zwłoki,
-
O uwzględnieniu lub odmowie uwzględnienia reklamacji Sklep zawiadomi usługobiorcę niezwłocznie po jej rozpatrzeniu.
-
-
-
Informujemy, że korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną za pośrednictwem sieci Internet wiąże się z ryzykiem m.in. w zakresie: (i) działania programów typu malware czyli oprogramowania, które jest w stanie, po uruchomieniu, zarazić pliki w sposób samopowielający, zazwyczaj nie będąc zauważonym przez użytkownika, (ii) obecności i działania robaków internetowych (worm), czyli szkodliwego oprogramowania zdolnego do samopowielania, (iii) możliwości zadziałania oprogramowania typu spyware, to jest oprogramowania szpiegującego działania użytkownika w Internecie, instalującego się bez jego wiedzy, zgody i kontroli. Sprzedawca dokłada starań, aby korzystanie ze Sklepu było bezpieczne i nie powodowało powyższych niedogodności dla Kupującego.
§9
Dane osobowe
Kwestie ochrony danych osobowych Klientów zostały uregulowane w odrębnym dokumencie „Polityka prywatności”, dostępnym adresem: almadecor.pl
§10
Postanowienia końcowe
-
Niniejszy Regulamin jest dostępny pod adresem elektronicznym almadecor.pl w wersji elektronicznej, umożliwiającej jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Klient.
-
Sprzedawca może zmienić Regulamin, w szczególności w przypadku:
-
zmiany przedmiotu działalności Sprzedawcy;
-
dokonania technicznej modyfikacji Sklepu wymagających dostosowania do nich postanowień Regulaminu;
-
prawnego obowiązku dokonania zmian, w tym obowiązku dostosowania Regulaminu do zmienionego brzmienia aktów prawa powszechnie obowiązującego.
-
-
O zmianie Regulaminu, Klienci posiadający Konto zostaną powiadomieni w drodze korespondencji e-mail. Zmiany w Regulaminie nie maja wpływu na Zamówienia złożone przed dniem wejścia w życie zmian. W przypadku braku akceptacji zmian w Regulaminie, Klient uprawniony jest do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług droga elektroniczną (utworzenie Konta) poprzez przesłanie, w terminie 14 dni od dnia wejścia zmian w życie, oświadczenia na adres siedziby Sprzedawcy lub drogą korespondencji e-mail. Brak wypowiedzenia uznaje się za zgodę na świadczenie przez Sprzedawcę usług drogą elektroniczną zgodnie z nowymi postanowieniami Regulaminu.
-
Wszelkie spory wynikające z realizacji postanowień Umowy i Regulaminu strony będą starały się w pierwszej kolejności załatwiać drogą porozumienia. W razie jego braku spory podlegają rozstrzygnięciu przez sąd powszechny właściwy według przepisów prawa.
-
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego oraz Ustawy o prawach konsumenta.