Producenci
Blog kategorie
Regulamin sklepu

REGULAMIN SKLEPU

§1

Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa warunki zawierania umów sprzedaży towarów w sklepie internetowym prowadzonym w domenie almadecor.pl oraz procedurę składania reklamacji dotyczących zakupionych tam towarów.

  2. Podstawę prawną niniejszego Regulaminu stanowią w szczególności:

    1. ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną;

    2. ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta;

    3. ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny;

    4. rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

  3. Określenia użyte w niniejszym Regulaminie oznaczają:

    1. Sklep – sklep internetowy znajdujący w domenie internetowej almadecor.pl, w ramach którego zawierane są umowy sprzedaży na odległość;

    2. Alma Decor Home Design & Gifts Boutique lub Sprzedawca - Alma Maja Dębicka-Adamiec. 27-200 Starachowice ul. Kilińskiego 26,posiadająca nr NIP: 5251290860, REGON: 291077853, będąca właścicielem Sklepu;

    3. Klient - podmiot (w tym Konsument), dokonujący zakupów w Sklepie;

    4. Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupów w Sklepie w celu niezwiązanym bezpośrednio z prowadzoną przez nią działalnością gospodarczą lub zawodową;

    5. Towar lub Towary – rzeczy ruchome które mogą być zakupione przez Klienta w Sklepie;

    6. Zamówienie – procedura prowadząca do zawarcia Umowy sprzedaży przy wykorzystaniu udostępnionego na stronach Sklepu formularza zamówienia;

    7. Umowa – umowa sprzedaży Towarów, zawarta między Klientem a Alma Decor,

    8. Koszyk – formularz elektroniczny, za pośrednictwem którego Klient dokonuje Zamówienia;

    9. Rejestracja – utworzenie przez Klienta indywidualnego konta w Sklepie, ułatwiającego składanie Zamówień;

    10. Dane – dane Klienta, w tym dane o charakterze osobowym przetwarzane w celu realizacji Zamówienia;

    11. Konto – indywidualne konto Klienta utworzone po dokonaniu Rejestracji,

    12. Cena – cena jednostkowa Towaru zamieszczona w opisie Towaru, wyrażona w złotych polskich oraz zawierająca podatek od towarów i usług VAT, bez Kosztów dostawy;

    13. Koszty dostawy – koszty dostarczenia Towaru, które pokrywa Klient;

    14. Płatność – zapłata za Towar nabyty przez Klienta w Sklepie, obejmująca Cenę oraz Koszty dostawy, w sposób wybrany przez Klienta podczas dokonywania Zamówienia;

    15. Regulamin – niniejszy regulamin korzystania ze Sklepu,

  4. Informacje o Towarach w Sklepie, m.in. opisy, ceny stanowią zaproszenie do zawarcia Umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego, na zasadach określonych w Regulaminie i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 kodeksu cywilnego.

  5. Korzystanie ze Sklepu odbywa się przy użyciu systemu teleinformatycznego. W tym celu niezbędnym jest posiadania urządzenia z dostępem do sieci Internet oraz przeglądarką internetową.

  6. Przed dokonaniem Rejestracji lub złożeniem Zamówienia Klient zobowiązany jest zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu oraz dokumentem określającym zasady przetwarzania danych osobowych Klientów – Polityką Prywatności i dokonać ich akceptacji.

  7. Zawartość strony internetowej Sklepu stanowi własność sprzedawcy i jest prawnie chroniona.

  8. Regulamin stanowi wzorzec umowy w rozumieniu art. 384 kodeksu cywilnego.

§2

Składanie Zamówień

  1. Klienci Sklepu mogą złożyć Zamówienie w Sklepie internetowym korzystając ze swojego Konta Klienta (po rejestracji) lub bez potrzeby rejestracji, wypełniając formularz Zamówienia.

  2. Zamówienia mogą być składane przez 24 godziny na dobę, ale ich realizacja następuje w dni robocze (od poniedziałku do piątku).

  3. Towary w Sklepie są nowe oraz wolne od wad prawnych. Jeżeli Towar ma wadę, przysługują Państwu uprawnienia z tytułu rękojmi uregulowane w Kodeksie cywilnym, o czym piszemy także niżej.

  4. Możemy prowadzić okresowo lub jednorazowo akcje rabatowe i promocyjne wobec wybranych przez nas Klientów lub grupy Klientów. Akcje prowadzone będą według odrębnych zasad, a kiedy będzie to wymagane, na podstawie odpowiedniego regulaminu.

  5. W celu złożenia Zamówienia dokonujecie Państwo wyboru Towarów oraz określacie ilość Towarów, formę Płatności i dostawy. Wybrane Towary trafiają do Państwa Koszyka, po przejściu do którego można rozpocząć procedurę składania Zamówienia.

  6. Aby zrealizować prawidłowo Państwa Zamówienie i potwierdzić wszystkie elementy zawieranej Umowy, potrzebujemy następujących Danych:

    • imię i nazwisko Klienta,

    • adres dostawy,

    • numer telefonu,

    • adres e-mail.

  7. Podanie powyższych Danych jest dobrowolne, lecz niezbędne dla realizacji Zamówienia. W razie wątpliwości co do prawdziwości lub poprawności Danych będziemy próbowali się z Państwem skontaktować, w celu weryfikacji Danych.

  8. Warunkiem złożenia Zamówienia jest akceptacja Regulaminu oraz Polityki prywatności poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola wyboru.

  9. Po zakończeniu procesu składania Zamówienia i wyborze wszystkich parametrów dostawy, w celu wysłania Zamówienia powinni Państwo kliknąć ikonę „Zamawiam i płacę”, co jest równoznaczne z akceptacją obowiązku dokonania zapłaty Ceny oraz Kosztów dostawy za zamówione przez Państwa Towary.

  10. Po wysłaniu do nas Zamówienia w sposób wskazany w ust. 9 powyżej, otrzymacie Państwo wiadomość e-mail z potwierdzeniem zawarcia Umowy i przyjęcia Zamówienia do realizacji. Prosimy o kontakt, jeżeli nie otrzymacie Państwo maila z potwierdzeniem zamówienia.

  11. Z chwilą otrzymania wiadomości e-mail, o której mowa w ust. 10 powyżej, dochodzi do zawarcia Umowy, w ramach której Alma Decor zobowiązana jest dostarczyć wybrane przez Państwa Towary, a Państwo zobowiązani jesteście do zapłaty Ceny oraz Kosztów dostawy.

  12. Płatności mogą być dokonywane za pomocą przelewu internetowego, korzystając z aplikacji szybkich przelewów internetowych albo przy odbiorze Towarów (płatność za pobraniem). Jeżeli nie wybrano płatności za pobraniem, rozpoczniemy realizację Zamówienia po otrzymaniu od Państwa płatności. W takim wypadku prosimy o dokonanie płatności w terminie 24 godzin od momentu otrzymania od nas potwierdzenia zawarcia Umowy, gdyż przez ten czas zarezerwujemy dla Państwa wybrane w Zamówieniu Towary. Więcej informacji o sposobie płatności znajdziesz w § 4 poniżej.

  13.  

    Alma Decor może zmienić asortyment Towarów w Sklepie, wycofać niektóre Towary z asortymentu, wprowadzić inne, zmienić Ceny, Koszty dostawy, wprowadzać, odwoływać i zmieniać akcje promocyjne. Nie zmieni to Umowy zawartej przed powyższymi zmianami.

  14. Jeżeli zamówione Towary będą niedostępne w Sklepie i nie będziemy w stanie dostarczyć ich we wskazanych terminach realizacji Zamówienia, niezwłocznie zwrócimy Państwu zapłacone: Cenę i Koszty dostawy (jeżeli zostały poniesione).

  15. Alma Decor umożliwia także złożenie zamówienia drogą mailową na adres sklep@almadecor.pl lub telefonicznie poprzez konsultanta pod numerem +48 609 706 607. Dla tego typu zamówień obowiązują zapisy niniejszego regulaminu. OPŁATA ZA POŁĄCZENIE ZGODNA Z CENNIKIEM/TARYFĄ OPERATORA.

  16. Klient przed złożeniem zamówienia jest informowany o istotnych elementach umowy sprzedaży Towarów, tj. w szczególności o rodzaju, modelu oraz cenie Towaru lub Towarów. Zdjęcia Towarów służą ich prezentacji. Zdjęcia niektórych Towarów mogą nieznacznie odbiegać od zewnętrznego wyglądu Towaru wydawanego Klientowi, które to różnice mogą wynikać m.in. z innych ustawień monitora Klienta, warunków oświetlenia, innych parametrów technicznych komputera. Powyższe zastrzeżenia nie odnoszą się do udostępnionych specyfikacji technicznych oraz oznaczeń marki i modelu danego Towaru.

§3

Konto

  1. Sklep udostępnia możliwość utworzenia indywidualnego Konta Klienta, poprzez Rejestrację. Składając Zamówienia przy użyciu swojego Konta Klienta nie musicie Państwo każdorazowo podawać Danych, a także macie możliwość korzystania z innych funkcjonalności Sklepu, wskazanych w pkt 7 poniżej.

  2. W celu założenia Konta Klienta należy dokonać Rejestracji, przy użyciu wskazanego na stronie Sklepu elektronicznego formularza rejestracyjnego.

  3. Formularz rejestracyjny zawiera pola, których wypełnienie jest dobrowolne, lecz niezbędne dla utworzenia Konta i składania Zamówień za jego pośrednictwem. Powinniście Państwo podać w szczególności następujące dane:

    • imię i nazwisko,

    • adres e-mail,

    • numer telefonu,

    • hasło

    • dane do wysyłki zamówień

  4. Prosimy o podanie poprawnych, prawdziwych Danych, abyśmy mogli prawidłowo i sprawnie zrealizować składane Zamówienia.

  5. Dostęp do Konta zabezpieczony jest wybranym przez Państwa hasłem, które można zmienić korzystając z odpowiedniej funkcjonalności udostępnionej na stronach Konta.

  6. Hasło nie powinno być udostępniane osobom trzecim. Nie dotyczy to Klientów będących przedsiębiorcami, którzy udostępniają hasło w ramach struktury organizacyjnej swego przedsiębiorstwa.

  7. Posiadanie indywidualnego Konta umożliwi Państwu w szczególności:

    • podgląd statusu realizacji zamówień i historii zakupów

    • brak konieczności wprowadzania swoich danych przy kolejnych zakupach

    • możliwość otrzymania rabatów i kuponów promocyjnych

    • za zakupy możesz zbierać punkty lojalnościowe

  8. Po przesłaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego otrzymacie Państwo na podany adres e-mail wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Na podany adres e-mail zostaje wysłana wiadomość aktywacyjna. Kliknięcie w link znajdujący się w tym mailu oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności i prowadzi do zawarcia umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną na czas nieoznaczony.

  9. Dane mogą być edytowane i poprawiane, poprzez edycję zakładki „Moje konto”: Edycja profilu i edycja adresów. Można także dodać nazwę firmy i NIP klikając w pole edycja adresów.

  10. Sprzedawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną ze skutkiem natychmiastowym i usunąć Konto, jeżeli korzystacie Państwo ze Sklepu w sposób sprzeczny z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, postanowieniami Regulaminu, a także z dobrymi obyczajami albo dostarczają Państwo treści o charakterze bezprawnym.

  11. Usunięcie Konta nie wpływa na wykonanie Umów zawartych przed usunięciem Konta.

§4

Płatności

  1. Płatności mogą być dokonywane przed realizacją Zamówienia (płatność z góry) lub przy jego odbiorze (płatność za pobraniem), w zależności od wybranej przez Państwa metody płatności,

  2. W zakresie płatności z góry(przed realizacją Zamówienia) Sprzedawca akceptuje następujące metody Płatności:

    1. Przelew na rachunek firmowy Alma Decor – opłata za zamówienie na poniższy rachunek firmowy:
      Alma Maja Dębicka-Adamiec ul. Kilińskiego 26 27-200 Starachowice
      Numer konta:
      51 1090 2590 0000 0001 3693 3785
      Prosimy wpisać numer zamówienia jako tytuł przelewu.
      W przypadku nieuregulowania wpłaty w terminie
      7 dni zamówienie zostaje automatycznie anulowane.

    2. Szybkie przelewy - Płatność z mBank, Płatność z PKOBP, Płatność z ING, Płatność z Santander, Płatność z PekaoSA, CA przelew online, Płatność z BNP Paribas, Płatność z Millenium, Płatność z Getin, Płatność z Alior, Płatność z Inteligo, Płać z BOŚ Bank, Płacę z City Handlowy, Bank Nowy BFG S.A. (dawniej PBS Bank – przelew 24), Pocztowy24, Toyota Bank Pay Way, Płacę z PLUS BANK, Noble Bank, NestPrzelew, Bank Spółdzielczy w Sztumie, Bank Spółdzielczy Lututów, Bank Spółdzielczy w Toruniu, Krakowski Bank Spółdzielczy, Bank Spółdzielczy Biała Rawska, Bank Spółdzielczy Wieliczka. Operatorem płatności jest BlueMedia S.A.

    3. Za pomocą kart płatniczych: Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard, MasterCard Electronic. Operatorem płatności jest BlueMedia S.A.
  3. W zakresie płatności za pobraniem (tylko wysyłka Standard na terenie Polski) – opłata za zamówienie następuje w momencie dostarczenia przesyłki przez kuriera.

  4. W przypadku wyboru Płatności w trybie, o którym mowa w ust. 2 pkt b) Klient zostaje automatycznie przekierowany do zewnętrznego serwisu płatności elektronicznych (Tpay lub PayPal) i postępuje zgodnie ze wskazówkami tam zawartymi. Dokonanie płatności przy użyciu zewnętrznego operatora wymaga dokonania rejestracji w wybranym serwisie płatniczym.

  5. Dniem dokonania Płatności jest dzień zaksięgowania należności na rachunku bankowym Alma Decor bądź otrzymania potwierdzenia zaakceptowanej płatności od zewnętrznego operatora płatniczego.

  6. Płatności za pobraniem (przy odbiorze Zamówienia od firmy kurierskiej) mogą być dokonywane poprzez płatność gotówką dla kuriera dla Zamówień realizowanych przez firmę kurierską.

  7. Alma Decor automatycznie wystawia Fakturę VAT dla klientów którzy podają numer NIP przy składaniu zamówienia.

  8. Alma Decor akceptuje metody płatności wskazane powyżej. Informacja akceptowanych o metodach płatności znajduje się także na stronie głównej Sklepu.

  9. Alma Decor nie pobiera dodatkowych płatności za wybraną przez Ciebie formę płatności ponad koszty ponoszone w tym zakresie przez Alma Decor.

Wszystkie formy płatności spełniają najwyższe standardy bezpieczeństwa Twoich danych.

§5

Dostawa

  1. Towar zakupiony w sklepie almadecor.pl dostarczany jest na adres wskazany w Zamówieniu.

  2. Dostawa zamówionych Towarów realizowana jest na terenie Unii Europejskiej.

  3. W Alma Decor proponujemy następujące opcje dostawy:

    1. Dostawa Standard:

      • Dostawa Standard obejmuje wysyłkę towarów na adres wskazany przez Klienta bez opcji dodatkowego rozpakowania i montażu.

      • Dostawa Standard na terenie UE każdorazowo jest wyceniana indywidualnie

      • Dostawa Standard realizowana jest na terenie całej Polski oraz krajów Unii Europejskiej.

      • Dostawa Standard (przesyłka kurierska) na terenie Polski realizowana jest w przypadku płatności zarówno z góry (przed realizacją Zamówienia), jak i za pobraniem (przy odbiorze Zamówienia),

      • Dostawa Gabaryt (przesyłka gabarytowa) na terenie Polski realizowana jest tylko w przypadku płatności z góry (przed realizacją Zamówienia), brak możliwości zapłaty przy odbiorze Zamówienia,

      • Dostawa Gabaryt (przesyłka kurierska lub przesyłka gabarytowa) w pozostałych krajach Unii Europejskiej realizowana jest tylko w przypadku płatności z góry (przed realizacją Zamówienia), brak możliwości zapłaty przy odbiorze Zamówienia.

  4. Zamówiony Towar wysyłany jest w terminie podanym w procesie składania Zamówienia oraz na stronie sklepu w Koszyku zamówienia. Towar wysyłany jest po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie lub po otrzymaniu potwierdzenia wpłaty od naszego partnera rozliczeniowego.

  5. W przypadku Towarów, którymi dysponujemy na bieżąco czas doręczenia Towarów nie powinien być dłuższy niż 4 dni robocze liczone od dnia wysyłki.

  6. Szczegóły dotyczące realizacji dostawy Towarów otrzymują Państwo w procesie składania Zamówienia w Koszyku, przy wybranym Towarze, a także w karcie „Podsumowanie Zamówienia”.

  7. Przy odbiorze przesyłki, po podpisaniu listu przewozowego, prosimy otworzyć paczkę, a następnie bardzo dokładnie sprawdzić, czy zamówiony Towar nie posiada żadnych uszkodzeń mechanicznych. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych w transporcie, należy odmówić przyjęcia paczki oraz spisać z kurierem protokół szkody. O zaistniałym problemie prosimy poinformować obsługę sklepu mailowo (sklep@almadecor.pl) lub telefonicznie (+48 609706607).

  8. WAŻNE! W przypadku niedokonania pełnej płatności za Zamówienie w terminie do 7 dni od dnia złożenia Zamówienia, Sprzedawca ma prawo do odstąpienia od Umowy. Informację o odstąpieniu od umowy poprzedzona jest mailowym przypomnieniem do uiszczenia opłaty za Zamówienie pod rygorem anulowania Zamówienia.

§6

Odstąpienie od Umowy

  1. Jeżeli zawierają Państwo Umowę jako Konsumenci, przysługuje Państwu prawo do odstąpienia od zawartej Umowy bez podania przyczyny, na zasadach wskazanych poniżej.

  2. Termin do odstąpienia od Umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie Towarów lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie Towarów.

  3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od Umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną), przesłanego na adres: Alma Decor Home Design&Gifts Boutique ul. Kilińskiego 26, 27-200 Starachowice/ sklep@almadecor.pl

  4. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od Umowy, który zostanie Państwu dostarczony wraz z Towarem, jednak nie jest to obowiązkowe. Mogą Państwo również wypełnić i przesłać skanem formularz odstąpienia od Umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie pocztą elektroniczną, na następujący adres e-mail: sklep@almadecor.pl. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od Umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).

  5. Aby zachować termin do odstąpienia od Umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od Umowy przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy.

  6. Towary, co do których następuje odstąpienie od Umowy, należy odesłać na następujący adres pocztowy: ALMA DECOR ul. Kilińskiego 26, 27-200 Starachowice, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo Towar przed upływem terminu 14 dni.

  7. Towar zwracany przez Klienta w związku z odstąpieniem od Umowy Sprzedaży należy odesłać w odpowiednim opakowaniu, zabezpieczającym przed uszkodzeniami fizycznymi, na adres ALMA DECOR ul. Kilińskiego 26, 27-200 Starachowice z dopiskiem ”zwrot towaru”. W celu ułatwienia identyfikacji powodu zwrotu Towaru zaleca się dołączyć do przesyłki kopię oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży. Ponadto w celu przyspieszenia procedury zwrotu zaleca się, aby do zwracanego Towaru dołączyć kserokopię dokumentu zakupu (np. kserokopię faktury).

  8. Alma Decor nie ponosi kosztów wysyłki towaru od Klienta do siedziby "Sprzedawcy". Koszty zwrotu towaru ponoszone są przez "Kupującego" - zwroty przesłane na koszt "Sprzedawcy" nie będą przyjmowane.

  9. W przypadku odstąpienia od Umowy, Alma Decor zwraca Państwu koszt zakupionego towaru oraz koszty dostawy do Klienta najniższe oferowane podczas składania Zamówienia. Zwrot tych kosztów następuje w terminie 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od Umowy nie wcześniej niż przed otrzymaniem przesyłki zwrotnej.

  10. Alma Decor nie ponosi kosztów wysyłki towaru od Klienta do siedziby "Sprzedawcy". Koszty zwrotu towaru ponoszone są przez "Kupującego" - zwroty przesłane na koszt "Sprzedawcy" nie będą przyjmowane.

  11. Zwrot kosztów związanych z odstąpieniem od Umowy przez Klienta dokonywany jest przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. W PRZYPADKU PŁATNOŚCI ZA POBRANIEM (PRZY ODBIORZE) ZWROT NASTĘPUJE NA NUMER KONTA WSKAZANY PRZEZ KLIENTA. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towarów.

  12. Na podstawie art. 38 pkt 3 ustawy o prawach konsumenta, prawo do odstąpienia od Umowy nie przysługuje Państwu, jeżeli dany Towar został wyprodukowany zgodnie z Państwa specyfikacją lub został dostosowany do Państwa zindywidualizowanych potrzeb (np. personalizacja zgodnie z Państwa życzeniem),

  13. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z towaru w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

§7

Reklamacje: zgodność towaru z umową / wady

Jesteśmy zobowiązani dostarczyć towar bez wad. W przypadku braku zgodności towaru z umową Konsumentowi przysługują uprawnienia określone w rozdziale 5a ustawy o prawach konsumenta. Na zasadach tam określonych Konsument może żądać naprawy lub wymiany towaru niezgodnego z umową, bądź złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny towaru albo odstąpić od umowy. Ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową ujawniony w ciągu 2 lat od jego dostarczenia, chyba że dla danego towaru określiliśmy dłuższy termin przydatności do użycia – w takim przypadku obowiązuje ten dłuższy termin. W razie braku zgodności towaru z umową powyższe postanowienia dotyczące Konsumenta stosuje się również do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Reklamacje można składać: za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@almadecor.pl na piśmie na adres: Alma Decor Home Design&Gifts Boutique ul. Kilińskiego 26 27-200 Starachowice. kontakt telefoniczny jest możliwy pod numerem telefonu: +48 609706607. Informacje dotyczące ewentualnej dodatkowej gwarancji i jej szczegółowe warunki są zawsze dołączane do produktu oraz dostępne na stronach informacyjnych sklepu internetowego.
Nasz serwis obsługi klienta jest do Państwa dyspozycji: Pon-pt: 9:00 – 18:00, sobota: 9:00-14:00

WAŻNE! Podczas odbioru zamówienia prosimy o dokładne sprawdzenie czy Towar nie posiada żadnych uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu. Przy odbiorze paczki, po podpisaniu listu przewozowego, prosimy otworzyć paczkę, a następnie bardzo dokładnie sprawdzić, czy zamówiony Towar nie jest uszkodzony. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych w transporcie, należy odmówić przyjęcia paczki oraz spisać z kurierem protokół szkody. O zaistniałym problemie prosimy poinformować Dział Obsługi Klienta (tel. +48 609706607, e-mail: sklep@almadecor.pl).

§8

Postanowienia szczególne związane ze świadczeniem przez Alma Decor usług drogą elektroniczną

  1. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną przez Alma Decor, Regulamin stanowi regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu odpowiednich przepisów prawa.

  2. Regulamin może być bez jakichkolwiek ograniczeń pobierany ze strony almadecor.pl jako plik w formacie pdf, zapisywany na nośnikach pamięci oraz wydrukowany w dowolnej ilości egzemplarzy.

  3. Rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep są następujące:

    1. Zawieranie umów sprzedaży on-line – w zakresie Towarów sprzedawanych w Sklepie,

    2. Możliwość śledzenia statusu zamówienia,

    3. Możliwość dodawania opinii i komentarzy,

    4. Wysyłka newslettera – w razie wyrażenia przez Klienta zgody na otrzymywanie informacji handlowej.

  4. Warunki świadczenia usług drogą elektroniczną, a w szczególności wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Sklep są następujące

    1. połączenie z siecią Internet (o przepustowości minimalnej nie niższej niż 1 Mbits/ 512 kbits, adres stały, publiczny),

    2. przeglądarka internetowa umożliwiająca wyświetlanie na ekranie komputera dokumentów hipertekstowych (HTML), typu Firefox, Internet Explorer lub podobna,

    3. posiadanie konta poczty elektronicznej.

  5. Zakazane jest dostarczanie przez Klientów Sklepu treści o charakterze bezprawnym.

  6. Tryb postępowania reklamacyjnego dotyczącego usług świadczonych drogą elektroniczną jest następujący:

    1. W zakresie wykonania Umów sprzedaży warunki składania reklamacji określa § 7 Regulamin,

    2. W zakresie nie dotyczącym wykonania umów sprzedaży usługobiorcy mają prawo składać reklamacje w sprawach dotyczących usług świadczonych drogą elektroniczną przez Alma Decor w sposób opisany poniżej,

      • Reklamacja może zostać wysłana pocztą elektroniczną na adres: sklep@almadecor.pl lub wniesiona pisemnie na adres: Alma Maja Debicka-Adamiec ul. Kilińskiego 26, 27-200 Starachowice

      • Reklamacja powinna zawierać oznaczenie usługobiorcy i wskazanie okoliczności uzasadniających jej złożenie,

      • Dołożymy starań, aby reklamacje były rozpatrywane bez zbędnej zwłoki,

      • O uwzględnieniu lub odmowie uwzględnienia reklamacji Sklep zawiadomi usługobiorcę niezwłocznie po jej rozpatrzeniu.

  7. Informujemy, że korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną za pośrednictwem sieci Internet wiąże się z ryzykiem m.in. w zakresie: (i) działania programów typu malware czyli oprogramowania, które jest w stanie, po uruchomieniu, zarazić pliki w sposób samopowielający, zazwyczaj nie będąc zauważonym przez użytkownika, (ii) obecności i działania robaków internetowych (worm), czyli szkodliwego oprogramowania zdolnego do samopowielania, (iii) możliwości zadziałania oprogramowania typu spyware, to jest oprogramowania szpiegującego działania użytkownika w Internecie, instalującego się bez jego wiedzy, zgody i kontroli. Sprzedawca dokłada starań, aby korzystanie ze Sklepu było bezpieczne i nie powodowało powyższych niedogodności dla Kupującego.

§9

Dane osobowe

Kwestie ochrony danych osobowych Klientów zostały uregulowane w odrębnym dokumencie „Polityka prywatności”, dostępnym adresem: almadecor.pl

§10

Postanowienia końcowe

  1. Niniejszy Regulamin jest dostępny pod adresem elektronicznym almadecor.pl w wersji elektronicznej, umożliwiającej jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Klient.

  2. Sprzedawca może zmienić Regulamin, w szczególności w przypadku:

    1. zmiany przedmiotu działalności Sprzedawcy;

    2. dokonania technicznej modyfikacji Sklepu wymagających dostosowania do nich postanowień Regulaminu;

    3. prawnego obowiązku dokonania zmian, w tym obowiązku dostosowania Regulaminu do zmienionego brzmienia aktów prawa powszechnie obowiązującego.

  3. O zmianie Regulaminu, Klienci posiadający Konto zostaną powiadomieni w drodze korespondencji e-mail. Zmiany w Regulaminie nie maja wpływu na Zamówienia złożone przed dniem wejścia w życie zmian. W przypadku braku akceptacji zmian w Regulaminie, Klient uprawniony jest do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług droga elektroniczną (utworzenie Konta) poprzez przesłanie, w terminie 14 dni od dnia wejścia zmian w życie, oświadczenia na adres siedziby Sprzedawcy lub drogą korespondencji e-mail. Brak wypowiedzenia uznaje się za zgodę na świadczenie przez Sprzedawcę usług drogą elektroniczną zgodnie z nowymi postanowieniami Regulaminu.

  4. Wszelkie spory wynikające z realizacji postanowień Umowy i Regulaminu strony będą starały się w pierwszej kolejności załatwiać drogą porozumienia. W razie jego braku spory podlegają rozstrzygnięciu przez sąd powszechny właściwy według przepisów prawa.

  5. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego oraz Ustawy o prawach konsumenta.

 

Bestsellery
BOMBONIERKA SŁOIK
BOMBONIERKA SŁOIK

57,00 zł

szt.
CEMENTOWA OSŁONKA WAZON TORS KOBIECY
CEMENTOWA OSŁONKA WAZON TORS KOBIECY

109,00 zł

szt.
CERAMICZNY POJEMNIK NA CUKIER
CERAMICZNY POJEMNIK NA CUKIER

39,00 zł

szt.
FIGURKA ŻABA ABSOLWENT
FIGURKA ŻABA ABSOLWENT

45,00 zł

szt.
SZKLANY ANIOŁ Z GWIAZDĄ MAŁY, Brokatowy 3x4.5x3cm
SZKLANY ANIOŁ Z GWIAZDĄ MAŁY, Brokatowy 3x4.5x3cm

11,00 zł

Cena regularna: 12,00 zł

Najniższa cena: 12,00 zł
szt.
WAZON DREWNO SZKŁO 33CM
WAZON DREWNO SZKŁO 33CM

107,00 zł

Promocje
ŚWIECA FAM. DŁUGA (FD) (290/22) GLITTER DOTS LAKIER MATOWY biała
ŚWIECA FAM. DŁUGA (FD) (290/22) GLITTER DOTS LAKIER MATOWY biała

6,99 zł

Cena regularna: 7,00 zł

Najniższa cena: 7,00 zł
szt.
SZTUCZNA GAŁĄZKA CYNIA 30CM TRZY KOLORY DO WYBORU
SZTUCZNA GAŁĄZKA CYNIA 30CM TRZY KOLORY DO WYBORU

26,00 zł

Cena regularna: 29,00 zł

Najniższa cena: 29,00 zł
szt.
SZKLANY ANIOŁ Z GWIAZDĄ MAŁY, Brokatowy 3x4.5x3cm
SZKLANY ANIOŁ Z GWIAZDĄ MAŁY, Brokatowy 3x4.5x3cm

11,00 zł

Cena regularna: 12,00 zł

Najniższa cena: 12,00 zł
szt.
RÓŻA POJEDYNCZA 60 CM MIX KOLORÓW
RÓŻA POJEDYNCZA 60 CM MIX KOLORÓW

7,37 zł

Cena regularna: 7,49 zł

Najniższa cena: 7,49 zł
szt.
PUDEŁKO PREZENTOWE ŚWIĘTA 22X22CM MIX 2 WZORY
PUDEŁKO PREZENTOWE ŚWIĘTA 22X22CM MIX 2 WZORY

18,17 zł

Cena regularna: 19,00 zł

Najniższa cena: 19,00 zł
szt.
SZKLANY MIŚ Z SERCEM 3×4×2cm
SZKLANY MIŚ Z SERCEM 3×4×2cm

11,57 zł

Cena regularna: 12,00 zł

Najniższa cena: 12,00 zł
szt.
KOMINEK CERAMICZNY NA OLEJEK LUB WOSK
KOMINEK CERAMICZNY NA OLEJEK LUB WOSK

33,50 zł

Cena regularna: 35,00 zł

Najniższa cena: 35,00 zł
szt.
WOREK PREZENTOWY Z ORGANZY FIOLET 9x12CM
WOREK PREZENTOWY Z ORGANZY FIOLET 9x12CM

1,50 zł

Cena regularna: 1,70 zł

Najniższa cena: 1,70 zł
szt.
ZESTAW 4 ŚWIEC TWIST BIAŁE H19 FI2,2
ZESTAW 4 ŚWIEC TWIST BIAŁE H19 FI2,2

15,97 zł

Cena regularna: 16,00 zł

Najniższa cena: 16,00 zł
szt.
WOREK PREZENTOWY Z ORGANZY RÓŻ 9X12CM
WOREK PREZENTOWY Z ORGANZY RÓŻ 9X12CM

1,50 zł

Cena regularna: 1,70 zł

Najniższa cena: 1,70 zł
szt.
ŻELIWNY DZWON ODLEWNY JASZCZURKA/GEKON
ŻELIWNY DZWON ODLEWNY JASZCZURKA/GEKON

39,00 zł

Cena regularna: 42,00 zł

Najniższa cena: 42,00 zł
szt.
OLEJEK ZAPACHOWY MANGO 12ML
OLEJEK ZAPACHOWY MANGO 12ML

6,99 zł

Cena regularna: 7,00 zł

Najniższa cena: 7,00 zł
szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl